کنار گذر شهر رزن با اتمام آسفالت ریزی آماده بهره‌برداری شد 

فرماندار رزن با بیان اینکه کنار گذر شهر رزن با اتمام آسفالت ریزی آماده بهره‌برداری شد، گفت: فاز نخست کنار گذر این شهرستان آماده بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۴۶۳۶۷۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی‌اصغر غفاری‌آثاربا همراهی قاسمی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با بازدید میدانی از روند آسفالت ریزی کنار گذر شهر رزن، اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر، فاز نخست کنار گذر شهرستان، حد فاصل پلیس راه تا ورقستان تکمیل و نهایی شده و با اتمام آسفالت این مسیر زیر بار ترافیکی می رود.

فرماندار رزن افزود: این کنارگذر از پلیس راه رزن تا ورقستان به اتمام رسیده است و آماده بهره‌برداری است، ضمن اینکه با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به اعتبار ۹۰ میلیاردی از محل لایحه بودجه سال ۱۴۰۳  فاز دوم این پروژه از ورقستان تا خمیگان نیز فعال شده است و با تزریق بودجه قطعا رشد چشمگیری پیدا خواهد کرد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از مشکلات اصلی شهر رزن تردد و عبور وسایل نقلیه عبوری از مسیر درون شهر رزن بود که از سال ۱۳۸۵ ناتمام مانده بود و در دولت سیزدهم به آن اهتمام ویژه ای داشتیم که در سفر ریاست  جمهور شهید به استان با پیگیری و تدابیر استاندار همدان توانستیم اعتبارات خوبی را برای رفع این مشکل و البته مسیر پرتردد و حادثه آفرین دمق به رزن داشته باشیم .

newsQrCode
برچسب ها: همدان رزن آسفالت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها